Zgodnie z ustaleniami, 25 stycznia 2022 r. minął termin składania deklaracji wyboru miesięcznika „Palestra” w formie papierowej lub elektronicznej na 2022 rok. Okręgowe Rady Adwokackie wpisały te dane do systemu e-SOA, z którego redakcja co miesiąc będzie pobierać informacje do wysyłki miesięcznika we właściwej formie na wskazany adres.
Każdy adwokat w każdej chwili ma możliwość zmiany formy prenumeraty z elektronicznej na papierową i odwrotnie. W tym celu należy zgłosić taką deklarację do swojej Izby, żeby dokonała ona stosownej zmiany w systemie e-SOA.
Zmiany prenumeraty z elektronicznej na papierową, wprowadzone przez Izbę do systemu do 10 dnia każdego miesiąca będą skutkowały wysyłką kolejnego numeru „Palestry” już w formie papierowej (np. składając taką deklarację do 10 lutego, numer marcowy otrzymają Państwo już w wersji drukowanej).
Jeżeli zauważą Państwo, że prenumerata miesięcznika „Palestra” w zadeklarowanej formie (zarówno papierowej, jak i elektronicznej) przestała do Państwa docierać, prosimy o skontaktowanie się ze swoją Izbą i zweryfikowanie, czy w systemie znajduje się poprawny adres e-mail i adres do korespondencji, na które powinna być wysyłana „Palestra”.
Zachęcamy do lektury czasopisma i do odwiedzania strony internetowej www.palestra.pl. Pierwszy tegoroczny zeszyt nr 1–2 ukaże się w drugiej połowie lutego.
Pozdrawiamy,
Redakcja „Palestry”