Zainstaluj aplikację Palestra na swoim urządzeniu

„Papier” czy „elektronika” – czyli jak wygodniej czytać „Palestrę”?

Data publikacji

28.01.2022 08:11

Udostępnij

Zgodnie z ustaleniami, 25 stycznia 2022 r. minął termin składania deklaracji wyboru miesięcznika „Palestra” w formie papierowej lub elektronicznej na 2022 rok. Okręgowe Rady Adwokackie wpisały te dane do systemu e-SOA, z którego redakcja co miesiąc będzie pobierać informacje do wysyłki miesięcznika we właściwej formie na wskazany adres.

Każdy adwokat w każdej chwili ma możliwość zmiany formy prenumeraty z elektronicznej na papierową i odwrotnie. W tym celu należy zgłosić taką deklarację do swojej Izby, żeby dokonała ona stosownej zmiany w systemie e-SOA.

Zmiany prenumeraty z elektronicznej na papierową, wprowadzone przez Izbę do systemu do 10 dnia każdego miesiąca będą skutkowały wysyłką kolejnego numeru „Palestry” już w formie papierowej (np. składając taką deklarację do 10 lutego, numer marcowy otrzymają Państwo już w wersji drukowanej).

Jeżeli zauważą Państwo, że prenumerata miesięcznika „Palestra” w zadeklarowanej formie (zarówno papierowej, jak i elektronicznej) przestała do Państwa docierać, prosimy o skontaktowanie się ze swoją Izbą i zweryfikowanie, czy w systemie znajduje się poprawny adres e-mail i adres do korespondencji, na które powinna być wysyłana „Palestra”.

Zachęcamy do lektury czasopisma i do odwiedzania strony internetowej www.palestra.pl. Pierwszy tegoroczny zeszyt nr 1–2 ukaże się w drugiej połowie lutego.

Pozdrawiamy,

Redakcja „Palestry”

Informacja o plikach cookies

W ramach Strony stosujemy pliki cookies. Korzystanie ze Strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce internetowej w każdym czasie. Więcej szczegółów w "Polityce Prywatności".